مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-29اجتماعي

توسعه شهر انسان محور در دستور کار مدیریت شهری تبریز


امروزه ترغیب به استفاده عموم مردم از پیاده روی، یکی از ارکان دستیابی به حمل و نقل پایدار به شمار می رود.

در این میان با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از تلفات ناشی از تصادفات رانندگی مربوط به عابران پیاده و مخصوصا کودکان و افراد مسن است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در این راستا یکی از راه های  بالا بردن امنیت عابران و جلوگیری از اختلاط سواره و پیاده احداث پل های عابر پیاده در تقاطع ها یا مسیرهای شلوغ و پر ترافیک است.

شهرداری تبریز به عنوان پیشرو در اقدامات مدیریت شهری، توجه به رویکرد توسعه انسان محور را نیز در دستور کار خود قرار داده است و ایجاد تسهیلاتی نظیر پل عابر پیاده جهت عبور از عرض خیابان از جمله این موارد است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در رابطه با پروژه های احداث پل عابر پیاده می گوید: تامین ایمنی عابران پیاده بخصوص افراد سالمند و کودکان، ایجاد آرامش و کاهش اضطراب عبور از عرض خیابان های شلوغ، جلوگیری از حوادث تلخ، کاهش تصادف و مشکلات ترافیکی از مزایای ساخت پل های عابر پیاده است.

90 پل عابر پیاده در تبریز سامان احمدزاده با بیان اینکه در حال حاضر حدود 90 پل عابر پیاده که به صورت غیرمکانیزه و مکانیزه در شهر تبریز استفاده می شود، می گوید: با برنامه ریزی انجام شده تعداد پل های عابر پیاده نصب شده تا سال آتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر انسان محور در دستور کار مدیریت شهری تبریز

توسعه شهر انسان محور در دستور کار مدیریت شهری تبریز