مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:422022-09-29اجتماعي

زارعت چوب در 200 هکتار از اراضی وقفی و مستقلات امامزادگان مازندران


طرح زارعت چوب در 200 هکتار از اراضی وقفی و مستقلات امامزادگان استان کرده است تا ضمن تولید چوب های صنعتی، درآمد پایداری برای بقاع متبرکه استان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: استان مازندران دارای یک هزار و 361 امامزاده، حدود 15 هزار موقوفه و 215 هزار رقبه است که از استان های برتر کشور به شمار می رود و به همین خاطر از آن به عنوان دیار علویان یاد می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه حدود 70 درصد نیات موقوفات استات مربوط به حضرت سیدالشهدا(ع) است که بخش عظیمی از موقوفات استان را شامل می شود، افزود: مازندران دارای 167 رقبه درمانی، بیش از 28 هزار رقبه کشاورزی، 418 رقبه آموزشی، حدود 14 هزار رقبه تجاری، 138 هزار رقبه مسکونی، بیش از یک هزار رقبه خدماتی و 227 رقبه با کاربری تاسیسات زیربنایی مانند راه، خیابان و غیره است.

وی یاداور شد: در سه سال اخیر با بروزرسانی و انعقاد 50 هزار سند اجاره موقوفات و ثبت 282 وقف جدید در مازندران شاهد افزایش عوائد موقوفات و در نتیجه اجرای امینانه نیات هستیم.

حیدری با بیان اینکه در حوزه عمرانی، اوقاف و امور خیریه مازندران در کنار اجرای 300 پروژه در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان؛ سرمایه گذاری در موقوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعت چوب در 200 هکتار از اراضی وقفی و مستقلات امامزادگان مازندران

زارعت چوب در 200 هکتار از اراضی وقفی و مستقلات امامزادگان مازندران