مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:422022-09-29سياسي

نقش موثر روایت گری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر روایت گری درست از دوران دفاع مقدس برای جوانان نسل امروز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس وظیفه همه است و رزمندگان برای ما سرمایه عظیمی هستند سرمایه ای که می تواند در ساختن ایرانی آباد تر بسیار کمک کننده باشد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز ملت ها و کشور ها دوست دارند سرمایه داشته باشند تاریخ ندارند اما تاریخ را می دزدند اما ایران ما تاریخی بسیار پر افتخار دارد.

وی افزود: باید همواره یاد و خاطره شهدای و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم و از این امر مهم به هیچ عنوان خسته خواهیم شد و هر سال بهتر و پر شور تر از سال گذشته بر این مهم اهتمام می ورزیم چرا که باید سرمایه های بزرگ را قدر بدانیم.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روایت گری یک هنر است گفت: روایت گری حضرت زینب در آن زمان ورق را برگرداند و امروز برای ما اصل هدفی است که انبیا ترسیم کرده اند و با صلابت راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر روایت گری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان

نقش موثر روایت گری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان