مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-29اجتماعي

اشباع پارکینگ های شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف


رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه پارکینگ های شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف اشباع شده است، گفت: با وجود برخورد پلیس، رفع معضل موتورسواران متخلف به فرهنگ سازی و همکاری نهادهای فرهنگی و خانواده ها نیاز دارد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان درگفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تمهیدات پلیس راهور برای جلوگیری از تردد موتورسواران در خطوط اتوبوس بی آر تی اظهار داشت: این معضل قصه پر غصه ای است که پلیس به آن اذعان دارد و دلیل اینکه بخش عمده ای از موتورسواران به خود اجازه تخلف می دهند ضعف قانون در این حوزه است.

وی با اشاره به برخورد با موتورسواران متخلف افزود: از یک سو این متخلفان خود را مقید به قانون نمی دانند و از سوی دیگر برخورد قانونی پلیس با این افراد به دلیل نبود ساز و کار لازم کمی دشوار است، پلیس راهور در گذشته نه چندان دور طرح هایی برای موتورسواران متخلف اجرا کرد و حتی در شرایط دشواری که همکاران ما آسیب می دیدند با متخلفان برخورد می کرد اما این موضوع مورد انتقاد بسیاری از شهروندان بود که چرا پلیس با این موتورسواران اینچنین برخورد می کند.

محمدی بیان کرد: در حالی که سؤال این است با موتورسواری که از خطوط بی آر تی، پیاده رو و خلاف جهت تردد می کند یا تک چرخ می زند و یا از چراغ قرمز عبور می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع پارکینگ های شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف

اشباع پارکینگ های شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف