مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-29اقتصادي

اختصاص 4 میلیارد ریال به خرید تجهیزات کتابخانه های عمومی اراک و زرندیه


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی از اختصاص بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال به خرید تجهیزات چوبی کتابخانه های عمومی اراک و زرندیه خبر داد.

- سکینه خاتون مهدیان پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه لوازم چوبی مورد نیاز کتابخانه های عمومی شهرستان های اراک و زرندیه خریداری و ارسال شده است، گفت: این تجهیزات و با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال خریداری شده که هزینه آن از محل اعتبارات تملک دارایی ها تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات برای 18 باب کتابخانه عمومی در سطح استان ارسال شده است، اضافه کرد: قفسه های کتاب و نشریات، میز و صندلی مطالعه، میز و صندلی و قفسه کتاب کودک، صندلی کتابدار، قفسه نمایش کتاب، میز جستجوی کتاب و.

از جمله تجهیزات خریداری شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی یادآور شد: در یک سال گذشته طرح هایی چون کتابخانه عمومی حکیم نظامی شهر تفرش با زیربنای 400 مترمربع، کتابخانه عمومی حضرت ام البنین(س) شهر صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه با زیربنای 230 مترمربع، کتابخانه عمومی فرهنگ روستای آقداش شهرستان خنداب با زیربنای 125 مترمربع، کتابخانه مشارکتی یار مهربان با زیربنای 150 مترمربع با همکاری اداره زندان های شهرستان اراک و پیشخان خدمات کتابخانه ای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 میلیارد ریال به خرید تجهیزات کتابخانه های عمومی اراک و زرندیه

اختصاص 4 میلیارد ریال به خرید تجهیزات کتابخانه های عمومی اراک و زرندیه