مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:072022-09-29سياسي

افتتاح خط تولید دستگاه سیلاژ یونجه با حضور وزیر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز چهارشنبه با حضور در مرکز نوآوری پیشران، علاوه بر افتتاح خط تولید این دستگاه، از نخستین سیلاژ 100 کیلویی آماده شده، - خط تولید دستگاه سیلاژ یونجه که به تولیدکنندگان این محصول و تقویت دامداران به ویژه در مناطق محروم کمک خواهد کرد، با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز چهارشنبه با حضور در مرکز نوآوری پیشران، علاوه بر افتتاح خط تولید این دستگاه، از نخستین سیلاژ 100 کیلویی آماده شده، بازدید کرد.

این دستگاه ظرفیت سیلاژ کردن 70 تن یونجه در روز را دارد و قرار است به مناطقی ارسال شود که با وجود تولید یونجه، امکانات لازم را برای توزیع بین دامداران ندارند و خشک شدن یونجه باعث می شود هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر نگهداری مشکلاتی برای آن ها ایجاد شود.

تولید این دستگاه ها، یکی از طرح هایی است که علاوه بر تقویت مناطق محروم تولیدکننده یونجه همچون جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، می تواند به تامین خوراک ارزان دام برای دامداران این استان ها، کمک شایانی داشته باشد.

ساخت این دستگاه که حتی نمونه خارجی آن هم در ایران وجود ندارد، نه تنها یک دستاورد بزرگ برای جامعه صنعتی کشور است بلکه یک تحول در حوزه خوراک دام و از همه مهم تر، گامی برای تقویت جوامع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید دستگاه سیلاژ یونجه با حضور وزیر کشور

افتتاح خط تولید دستگاه سیلاژ یونجه با حضور وزیر کشور