مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:522022-09-29سياسي

سردار زهرایی: تا پایان امسال 10 هزار مسکن برای محرومین روستایی می سازیم


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران با بیان این که ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی با مشارکت دولت در دستور کار بسیج سازندگی است، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بنا داریم تا پایان امسال 10 هزارواحد مسکونی روستایی ساخته و تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار محمد زهرایی در جریان سفر خود به استان یزد شب گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص برنامه های سازمان با دولت برای محرومیت زدایی منعقد شده که اجرای کامل آن در دستور کار است، افزود: طی تفاهم امضا شده قرار است 40 هزار واحد مسکونی محرومین روستاها در بازه زمانی 30 ماهه ساخته شود و ما بنا داریم تا پایان امسال 10 هزار واحد را تحویل دهیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران در ادامه ساخت جاده های بین مزارع و اجرای طرح های آبخیز تا جالیز را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: از مجموع 125 میلیون هکتا اراضی قابل آبخیزداری در کشورمان تاکنون 32 میلیون هکتار اجرای طرح شده است.

  سردار زهرایی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی در کشور با مشارکت دولتمردان، خاطرنشان کرد: هر چند انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را در روستاها رقم زده است ولی ناکافی بوده و هویت بخشی لازم در روستاها صورت نگرفته به طوری که روستازاده ها از روستایی بودنشان احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: تا پایان امسال 10 هزار مسکن برای محرومین روستایی می سازیم

سردار زهرایی: تا پایان امسال 10 هزار مسکن برای محرومین روستایی می سازیم