مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:122022-09-29اجتماعي

پایان عملیات خاکبرداری جاده تپه نورالشهدا تا 2 روز آینده


فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به تاکید استاندار و مجموعه شهرداری بر اتمام پروژه تا قبل از آغاز بارش گفت: اگر خاکبرداری پروژه به مشکلی بر نخورد و دستگاه ها دچار نقص فنی نشوند با 2 روز کاری عملیات آماده سازی راه دسترسی تپه به اتمام می رسد.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص زمان پایان بهسازی جاده تپه نورالشهدای شهرکرد، گفت: این طرح بدون اعتبارات و با استفاده از ظرفیت ماشین آلات خصوصی و اداری آغاز شده که پیشرفت خوبی داشته و بخش عمده خاک برداری پروژه تاکنون انجام شده است.

فرماندار شهرکرد افزود: اگر خاکبرداری پروژه به مشکلی بر نخورد و دستگاه های حاضر بر سر پروژه دچار نقص فنی نشوند با 2 روز کاری عملیات آماده سازی راه دسترسی تپه به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: پس از پایان عملیات خاکبرداری پروژه برای اجرای عملیات آسفالت ریزی در اختیار شهرداری قرار می گیرد که تأکید شده شهرداری همزمان عملیات جدول کشی و آسفالت ریزی را انجام دهد.

ارژنگ بیان داشت: تاکید استاندار و مجموعه شهرداری بر این است که شهرداری پروژه را تا قبل از آغاز بارش به پایان برساند که امیدواریم انجام شود.

وی در پایان گفت: البته بعد از پایان عملیات راه دسترسی، بخش میدان ورودی و خروجی نیز کارهای خاص خود را دارد که در ادامه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات خاکبرداری جاده تپه نورالشهدا تا 2 روز آینده

پایان عملیات خاکبرداری جاده تپه نورالشهدا تا 2 روز آینده