مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:422022-09-29سياسي

دشمن خیرخواه مردم نیست دنبال تجزیه کشور است


دشمنان ایران اسلامی خیرخواه مردم نیستند و هدفشان تجزیه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استانداری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما به تعبیر امام راحل، انفجار نور بود، نوری که برق آن چشم مستکبران را کور و تمام معادلات آنان در جهان را به هم زد.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب بر این باور بودند که می توانند انقلاب اسلامی را به شکست مواجه کنند اما همواره به لطف خدا شکست خوردند.

استاندار همدان افزود: و عراق برای ما ترسیم کنند افزود: مردم هوشیار و آگاه همدان با حضور خودجوش خود علیه عده معدودی که در خیابان های شهر دست به اغتشاش زده بودند، دشمنان انقلاب و نظام را ناامید کردند.

استاندار همدان ادامه داد: مردم متدین دارالمجاهدین از همه گروه ها، اقشار و سلایق در این راهپیمایی حضور یافتند و از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع کردند.

وی گفت: منافقان کوردل، بعد از انقلاب با ترور های مختلف، در پی ضربه زدن به مردم و انقلاب بودند که بیش از 17 هزار نفر از مردم را به طرز بی رحمانه ای ترور کردند.

قاسمی فرزاد افزود: به لطف خداوند متعال و وجود رهبر فرزانه، آگاه و بصیر و توانایی نیروهای مسلح و علم و دانش فرزندان این سرزمین و قدرت نظامی، هیچ دشمنی نمی تواند نگاهی تهدیدآمیز به ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن خیرخواه مردم نیست دنبال تجزیه کشور است

دشمن خیرخواه مردم نیست دنبال تجزیه کشور است