مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:322022-09-29سياسي

خادمان قرارگاه اربعین قم تجلیل شدند


طی مراسمی با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم از خادمان قرارگاه مردمی اربعین تقدیر و فعالیت های اربعینی این قرارگاه به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، آیین اختتامیه و تقدیر از خادمان قرارگاه مردمی و خادمان قرارگاه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم در این آیین بیان کرد: این قرارگاه افزون بر یک ماه در پنجمین سال فعالیت خود بصورت شبانه روز در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.

مهدی قربانی کرم اضافه کرد: عموم مردم قم بویژه خیرین با کمک های مادی و معنوی سبب شدند تا میزبانی بی منتی از زائران داشته باشد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم ادامه داد: در قرارگاه مردمی اربعین قم حدود 132 هزار نفر از خدمات اسکان، درمان و فرهنگی برخودار شدند که از این بین 79 هزار نفر مرد و 52 هزار زائر نیز زن بودند.

قربانی کرم با بیان اینکه زائران اربعین از کشورهای مختلف دنیا در قرارگاه مردمی اربعین اسکان یافتند، گفت: 86 هزار نفر از این زائران ایرانی و 46 هزار نفر هم خارجی بودند.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین به ویزه زائران غیرایرانی در شهر قم و مسجد مقدس جمکران، از تلاش های صورت گرفته توسط خادمان قرارگاه مردمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان قرارگاه اربعین قم تجلیل شدند

خادمان قرارگاه اربعین قم تجلیل شدند