مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:122022-09-29سياسي

بازدید از موزه های کشور امروز و فردا رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به دستور قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، به منظور گرامیداشت هفته گردشگری، اداره کل امور موزه های وزارتخانه 2 روز متوالی هفتم و هشتم مهر ماه را برای بازدید از موزه های فعال تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی .

- به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری بازدید از موزه های سراسر کشور در روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم مهرماه رایگان اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به دستور قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، به منظور گرامیداشت هفته گردشگری، اداره کل امور موزه های وزارتخانه 2 روز متوالی هفتم و هشتم مهر ماه را برای بازدید از موزه های فعال تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی در سراسر کشور رایگان اعلام کرده است.

روز 5 مهرماه یا 27 سپتامبر روز جهانی گردشگری است.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرساله یک هفته را به گرامیداشت این روز اختصاص داده و با اجرای برنامه ها و رویداد های متنوع، به اهمیت صنعت گردشگری در ابعاد مختلف می پردازد.

موزه های فعال تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی که در بازه زمانی مذکور در شهر تهران به صورت رایگان جهت بازدید عموم در نظر گرفته شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه های کشور امروز و فردا رایگان است

بازدید از موزه های کشور امروز و فردا رایگان است