مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:022022-09-29سياسي

قالیباف: اعتراض و نقد آزادانه حق مردم است و مسئولان موظف پاسخگویی هستند


اگر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که امروز دچار چالش هستیم دلیلش این است که ما از فرهنگ دفاع مقدس، انقلاب، سنت الهی و فرهنگ اعتماد به مردم فاصله گرفته ایم، - اگر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که امروز دچار چالش هستیم دلیلش این است که ما از فرهنگ دفاع مقدس، انقلاب، سنت الهی و فرهنگ اعتماد به مردم فاصله گرفته ایم، بنابراین دچار این چالش ها شده ایم.

رییس مجلس گفت: مردم حق دارند اعتراض کنند و مسئولان مکلفند این اعتراضات را شنیده و در مقابل آن پاسخ دهند.

اگر حق مردم و قانون بود، خواسته آنها را انجام دهند، نه اینکه بگوییم کسی حق ندارد اعتراض یا انتقاد کند، این چه حرفی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدباقر قالیباف در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس طرقبه و شاندیز که عصر امروز (چهارشنبه 6 مهر) در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: این روز را به یکایک برادران و خواهران گرامی، همشهری ها و همسنگری های خود به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز تبریک می گویم.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ادامه داد: آرزوی قبولی عزاداری های شما محبین اهل بیت (ع) در ماه های محرم و صفر را دارم و خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق نصیب من شد که امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اعتراض و نقد آزادانه حق مردم است و مسئولان موظف پاسخگویی هستند

قالیباف: اعتراض و نقد آزادانه حق مردم است و مسئولان موظف پاسخگویی هستند