مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 07:522022-09-29سياسي

بازتاب گفتگوی تلویزیونی رییسی در رسانه های عربی زبان


هفتمین دیدار و گفت وگوی زنده تلویزیونی سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران با مردم که چهارشنبه شب پخش شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی زبان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شبکه المیادین لبنان این جمله رییس جمهوری ایران که علت بالا بردن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی، رساندن پیام مظلومیت ملت ایران و قدرت آن به جهان بود.

را برجسته کرد.

این شبکه خبری به نقل از رییس جمهوری افزود: بالابردن تصویر حاج قاسم همچنین برای این بود که نشان داده شود که ایران به چه میزان برای مجازات عاملان جنایت شهادت ایشان جدی است.

المیادین گزارش داد: رییسی در باره تظاهرات اخیر در ایران نیز گفت که باید با جدیت با عاملان و مسببان اغتشاش و تخریب مقابله کرد، این خواسته مردم است، چرا که دشمنان اتحاد و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده اند و نباید اجازه بدهیم که خدشه ای در این اتحاد ایجاد شود.

المیادین به نقل از رییس جمهوری ایران و وفات مهسا امینی نیز افزود: به خانواده وی زنگ زدم و با آنها همدردی کردم و تاکید کردم که خبر فوت دختر ایشان یک مساله محوری برای همه است.

رییسی تصریح کرد: به خانواده امینی گفته ام، موضوع را برای شناسایی مقصران این مساله پیگیری می کنم و منتظر خبر قطعی از پزشک قانونی می مانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گفتگوی تلویزیونی رییسی در رسانه های عربی زبان

بازتاب گفتگوی تلویزیونی رییسی در رسانه های عربی زبان