مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 06:022022-09-29سياسي

احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار بالای 50 درصد است+فیلم


علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: - احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار بالای 50 درصد است+فیلم عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معدل کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی کار مثبت ارزیابی می شود و احتمالا بالای 50 درصد به وی رای اعتماد خواهد داد.

علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: کمیسیون اجتماعی مجلس، دو جلسه متقن و قوی با پشتوانه تجربه دو وزیر قبلی، برای بررسی صلاحیت و برنامه وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی برگزار کرده است و به زودی به قضاوت نهایی برای صلاحیت وی خواهد رسید.

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس نیز دو جلسه را با وزیر پیشنهادی کار برگزار کرده است و نگرانی ها و دغدغه های حوزه کارگری و مطالبات این قشر زحمت کش با وی در میان گذاشته شد.

وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تنها وزارتخانه ای است که تا آخرین لحظه عمر همراه با مردم خواهد بود به همین دلیل باید دغدغه ها و خواسته های مردم به درستی در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار بالای 50 درصد است+فیلم

احتمال رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار بالای 50 درصد است+فیلم