مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 00:122022-09-28سياسي

حفاظت از زریوار نیازمند تغییر نگرش مردم است


فرماندار مریوان حفظ و صیانت از تالاب بین المللی زریوار را جزو وظایف آحاد جامعه دانست و گفت: حفاظت از این تالاب نیازمند تغییر نگرش مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی شامگاه چهارشنبه در کمیته استانی مدیریت جامع تالاب بین المللی زریوار در سنندج، با اشاره به اینکه آسیب ها و مشکلات حریم زریوار این دریاچه را به یک موضوع محیط زیستی بدل کرده است افزود: زریوار تنها یک عرصه محیط زیستی و اقلیمی نیست بلکه این تالاب یک ارزش فرهنگی و تاریخی برای استان کردستان محسوب می شود.

وی بابیان اینکه تالاب زریوار برای شهروندان منفعت دارد، افزود: در این راستا نگرش مردم نسبت به زریوار و محیط زیست تغییر کند.

به گفته وی، تا زمانی که تغییر نگرش ها نسبت به زریوار صورت نگیرد چالش های زریوار حل نخواهد شد.

حل برخی چالش های زریوار نیازمند کار مطالعاتی است رییس دانشگاه کردستان با اشاره به چالش ها و مشکلات تالاب زریوار گفت: حل برخی چالش ها نیازمند کار مطالعاتی است.

رحمت صادقی تصریح کرد: در دانشگاه کردستان مرکز پژوهشی دریاچه زریوار راه اندازی شده و اعتباراتی به این حوزه تخصیص یافته است.

275 پرونده تخلف در حاشیه زریوار به مراجع قضایی معرفی شده است رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز گفت: 275 پرونده تخلفات حاشیه زریوار تشکیل و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از زریوار نیازمند تغییر نگرش مردم است

حفاظت از زریوار نیازمند تغییر نگرش مردم است