مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 22:172022-09-28سياسي

یادواره شهدای سی سخت برگزار شد/خرمدل: ملت هوشیارانه در مقابل دشمنان ایستاده است


به همت سپاه ناحیه دنا و با حضور فرمانده سپاه فتح و آحاد مردم یادواره شهدای سی سخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان دنا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل مسجد جامع امام علی شهر سی سخت برگزار گردید.

این یادواره به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه دنا با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، مصباح نژاد امام جمعه سی سخت، درخشان زاده فرمانداردنا، فرمانده انتظامی دنا، دیگر مسئولان شهرستان دنا و آحاد مردم برگزار شد.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: جایگاه رفیع شهدا به واسطه جوانمردی و از خودگذشتگی شهدایی است که رفتند و برای خاک و  ناموس وطنشان جنگیدند.

خرمدل عنوان کرد: امروز میراث دار یک ارثیه بزرگ هستیم که باعث غرور ما ایرانی هاست و این میراث را که دشمنان دور تا دور انگلیس مشخص می کرد،  نخست وزیر و وزرا را اجانب برای ما مشخص می کردند، هیچ استاندار و فرمانداری از خودشان اختیار نداشتند، ولی امروزه مجلس خبرگان تعیین کننده رهبری انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و به کوری چشم دشمنانش با سرعت هر چه تمام تر در  حال پیشروی است، انقلاب اسلامی ایران به سرعت در منطقه در حال گسترش است، برکت خون شهداست که تمام نقشه های دشمنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای سی سخت برگزار شد/خرمدل: ملت هوشیارانه در مقابل دشمنان ایستاده است

یادواره شهدای سی سخت برگزار شد/خرمدل: ملت هوشیارانه در مقابل دشمنان ایستاده است