مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 21:422022-09-28بين الملل

ارتش صهیونیستی مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد


رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مجوز استفاده از حملات هوایی دقیق برای ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویخای ادرعی رییس ستاد مشترک ارتش که در کرانه باختری مستقر هستند، پس از آن صورت می گیرد که منابع صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) گزارش دادند که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگو کرده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که هدف از تماس تلفنی عباس با گانتز، تبریک سال نو عبری بود اما دو طرف در این تماس تلفنی به بررسی وضعیت امنیتی کرانه باختری و تقویت هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی پرداختند.

مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر ضرورت کاهش عملیات های ارتش رژیم صهیونیستی در داخل نابلس و جنین تأکید کرده اند تا زمینه برای فعالیت نیروهای امنیتی فلسطینی فراهم شود.

رسانه های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که تبادل تیراندازی بین مبارزان فلسطینی و نیروهای امنیتی فلسطین پس از بازداشت مصعب اشتیه از فعالان جنبش حماس و شش نفر از ساکنان نابلس نشان داد که تشکیلات خودگردان در شمال کرانه باختری فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش صهیونیستی مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد

ارتش صهیونیستی مجوز ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری را صادر کرد