مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:472022-09-28سياسي

صنعاء: پذیرش تمدید آتش بس یعنی قبول محاصره و جنگ


رییس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده سازمان ملل گفت که اگر قرار است محاصره و حملات همچنان ادامه یابد، تمدید آتش بس معنایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هانس گروندبرگ نماینده سازمان ملل در امور یمن امروز (چهارشنبه) با مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن در صنعاء دیدار کرد.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، در این دیدار که عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن نیز حضور داشت، تلاش سازمان ملل برای طولانی کردن آتش بس در سایه عدم پاسخ کشورهای متجاوز به درخواست های انسانی و بر حق مردم یمن و تلاش برای بی محتوا کردن آتش بس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی المشاط در این دیدار گفت: در مقابل مطالبات ساده بشردوستانه در زمینه پرداخت حقوق همه کارمندان دولت و مستمری بازنشستگان و رفع محاصره، بی عدالتی بزرگی به مردم یمن تحمیل شده است.

به ویژه اینکه منابع ملی یمن از سوی متجاوزان و مزدورانشان غارت می شود، منابعی که می تواند سال های پرداخت حقوق را تأمین کند .

او تأکید کرد که اگر کشورهای متجاوز اراده ای برای پایان دادن به رنج مردم یمن داشته باشند، حل این پرونده ساده خواهد بود.

عالی ترین مقام سیاسی یمن افزود: عدم کاهش درد و رنج مردم یمن که عامدانه از سوی کشورهای متجاوز ایجاد شده، به این معناست که مردم آتش بس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: پذیرش تمدید آتش بس یعنی قبول محاصره و جنگ

صنعاء: پذیرش تمدید آتش بس یعنی قبول محاصره و جنگ