مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:372022-09-28سياسي

دو ایستگاه آتش نشانی در شیراز افتتاح می شود


در روز یکشنبه، 10 مهرماه دو ایستگاه آتش نشانی در پارک کوهستانی درارک شیراز و بلوار عدالت افتتاح خواهیم کرد و همچنین مراسم کلنگ زنی احداث ایستگاه شماره 10 برجیستون را خواهیم داشت.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع در نشست خبری به مناسبت هفتم مهرماه روزآتش نشانی از تشکیل کارگروه ایمنی ویژه حرم مطهر حضرت شهدای آتش نشان را در دستور کار داریم.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در روز 7 مهرماه نیز از ساعت 8 صبح مراسم غبارروبی و گلباران مضجع شریف حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با حضور آتش نشانان برگزار خواهد شد و بعد از آن در سال 9 صبح مانور آتش نشانان در صحن حضرت معصومه (س) حرم مطهر خواهیم داشت و در ساعت 10 صبح در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم نیز مراسم بزرگداشت روز آتش نشان با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی از تشکیل کارگروه ایمنی ویژه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: این کارگروه را پیش از این برای بازار تاریخی وکیل شیراز انجام دادیم و برای حرم مطهر نیز طی دو هفته گذشته تفاهم نامه لازم را منعقد کردیم.

قانع، برپایی نمایشگاه تخصصی آتش نشانان را به مدت 3 روز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: در روز یکشنبه، 10 مهرماه نیز دو ایستگاه آتش نشانی در پارک کوهستانی درارک شیراز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ایستگاه آتش نشانی در شیراز افتتاح می شود

دو ایستگاه آتش نشانی در شیراز افتتاح می شود