مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:222022-09-28اجتماعي

«ترافیک» ساعات کاری ادارات مشهد را تغییر داد


ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، 9 مهرماه تا پایان این ماه باهدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی به مردم ساعت کاری ادارات شهر مشهد از روز شنبه 9 مهرماه تا پایان این ماه باهدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز می شود.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک های استان 6 و 30 دقیقه، مدارس متوسطه 7 صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه مشغول فعالیت خواهند بود.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش آموزان در مدارس نیز مدنظر قرار گیرد.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین برخی از خانواده ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، قصد رساندن فرزندان خود به مدارس رادارند و این موضوع خود باعث افزایش ترافیک و درنهایت آلودگی بیشتر هوا خواهد بود و بر همین اساس آغاز فعالیت در ساعت های مختلف می تواند بار ترافیکی را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترافیک» ساعات کاری ادارات مشهد را تغییر داد

«ترافیک» ساعات کاری ادارات مشهد را تغییر داد