مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 20:122022-09-28بين الملل

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می فهمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمود مرداوی» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که تنها با زبان مبارزه و مقاومت می توان رژیم صهیونیستی را مخاطب قرار داد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها زبان مبارزه و مقاومت را می فهمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمود مرداوی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که تنها با زبان مبارزه و مقاومت می توان رژیم صهیونیستی را مخاطب قرار داد.

وی افزود: سلاح مقاومت، رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است و تنها عامل بازدارنده در برابر جنایت های تل آویو علیه ملت فلسطین، این سلاح است.

این رهبر حماس با تاکید بر اینکه مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین است، خواستار اتحاد ملی فلسطینیان در مقابله با رژیم صهیونیستی شد.

مرداوی ادامه داد: حوادث جنین تاکید می کند که رژیم صهیونیستی دست از جنایت های خود بر نخواهد داشت، اما برخی در داخل فلسطین بر این جنایت های سرپوش می گذارند، البته ملت فلسطین راه شهدای مقاومت را ادامه خواهند داد و خون آنها هدر نخواهد رفت.

گفتنی است، منابع فلسطینی صبح امروز با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست ها در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می فهمد

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می فهمد