مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 19:272022-09-28سياسي

توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان در هرمزگان


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان، 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان توزیع می شود.

- سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز در حاشیه بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در این استان که در بندرعباس و در حسینیه عاشقان ثاراله برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تاکنون در قالب بیست و هفت مرحله رزمایش مواسات و همدلی که از ابتدای شیوع بیماری آسان، 500 سری جهیزیه در قالب طرح مواسات و همدلی آماده شده است و در اعیاد ربیع بین افراد کمتر برخوردار توزیع می شود که زمینه ای برای شکل گیری زندگی زوجین با استفاده از کالای ایرانی باشد.

سردار سالاری درباره بسته های معیشتی نیز که در این مرحله 30 هزار بسته می باشد، نیز توضیح داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه و خرما به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم با تقدیر از نقش سپاه در تأمین و توزیع این بسته های معیشتی، دوراندیشی و خردمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز همه گیری کرونا در ایجاد یک حرکت عظیم عمومی در جامعه برای کمک به محرومان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان در هرمزگان

توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان در هرمزگان