مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 18:472022-09-28اقتصادي

استقبال شهروندان از سیاست تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری تبریز


مشوق های صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده تبریز با استقبال شهروندان همراه بوده است و تداوم این سیاست باید مد نظر و جزو اولویت های مدیران شهرداری باشد و در این مسیر برنامه ریزی ویژه ای به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار، عصر امروز در بازدید غیرمنتظره از واحدهای مختلف اداری شهرداری منطقه 4 اظهار کرد: شهرداری منطقه 4 تبریز به لحاظ وسعت و جمعیت اهمیت ویژه ای در بین مناطق دارد.

وی افزود: حجم عمده ای از بافت فرسوده شهری در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 4 واقع شده است که نیازمند برنامه ریزی جامع و دقیق برای بهسازی و نوسازی این بافت هستیم.

هوشیار تصریح کرد: چند پروژه مسیرگشایی مهم توسط شهرداری منطقه 4 اجرا می شود.

  وی اضافه کرد: مشوق های صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده تبریز با استقبال شهروندان همراه بوده است و تداوم این سیاست باید مد نظر و جزو اولویت های مدیران شهرداری باشد و در این مسیر برنامه ریزی ویژه ای به عمل آید.

وی تاکید کرد: صدور پروانه ساختمانی رایگان در زیربنای مجاز و تخفیف در تعرفه عوارض محلی از جمله مشوق های شهرداری برای ساخت و ساز استاندارد در بافت فرسوده است .

شهردار تبریز در این بازدید ضمن گفتگو با تعدادی از شهروندان بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در مناطق دهگانه تاکید کرد و تکریم شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شهروندان از سیاست تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری تبریز

استقبال شهروندان از سیاست تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری تبریز