مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 17:022022-09-28سياسي

فرمانده سپاه الغدیر: «جهاد تبیین» مهمترین مأموریت جهادگران بسیجی است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر اقدامات آگاهانه و عاشقانه را یکی از جد ترین شاخصه اقدمات جهادی بسیجیان دانست و گفت: جهاد امروز، جهاد تبیین است و نقش جهادگران بسیجی در این خصوص حساس و حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در همایش شکوه هجرت که به منظور تجلیل از 1500 جهادگر بسیجی سراسر استان و با حضور سردار محمد زهرایی رییس سازمان را برگ زرین دیگری در پرونده جهادگران یزدی عنوان و تصریح کرد: فرهنگ و روحیه جهادی باید بیش از پیش بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

وی مأموریت های بسیج سازندگی برای توسعه همه جانبه کشور و محرومیت زدایی، همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: جهاد امروز، جهاد تبیین است و نقش جهادگران بسیجی در این خصوص حساس و حائز اهمیت است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر کمبود تجهیزات را مهمترین دغدغه مردم و مسئولان استان یزد در سیل اخیر دانست و بیان کرد:  شأن مردم یزد کمبود امکانات نیست و بنیه تدارکاتی جهادگران استان یزد باید تقویت شود.

سردار زارع کمالی با بیان این که جهادگران بسیجی استان یزد آماده ساخت مسکن محرومان است، گفت: انتظار داریم بسیج سازندگی کشور بیش از پیش از جهادگران بسیجی یزد حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر: «جهاد تبیین» مهمترین مأموریت جهادگران بسیجی است

فرمانده سپاه الغدیر: «جهاد تبیین» مهمترین مأموریت جهادگران بسیجی است