مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-28ورزشي

دستاورد آخرین فیفادی برای ایران و کی روش


در مورد کی روش هم پس از دو مسابقه تدارکاتی مقابل حریفان قدری نظیر اروگوئه و سنگال که هر دو داعیه صعود از گروه شان در جام جهانی را دارند، می توان اینطور جمع بندی کرد که او همان آرایش پایه 1-4-1-4 را مد نظر دارد که در زمان هجوم قابلیت تبدیل به سیستم 3-3-4 و در هنگام .

- بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس تلاشی برای حضور دوباره به عنوان بازیکن فیکس در جام جهانی بود؛ موقعیتی که پس از اشتباه در دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برابر لبنان آن را از دست داده بود ولی با اشتباه عابدزاده برابر کره جنوبی بار دیگر آن را بازپس گرفت.

کی روش در مصاف با اروگوئه بیرانوند را از میان چهار دروازه بانی که به اردو فراخوانده بود یعنی پیام نیازمند، حسین حسینی و امیر عابدزاده در چارچوب دروازه قرار داد.

این انتخاب و عملکرد خوب بیرانوند نشان می دهد که فقط در صورتی که اتفاقی ویژه رخ بدهد، این سنگربان جای خود را به نفر دیگری خواهد داد.

  در واقع اگر بیرانوند را نفر اصلی در پست دروازه در نظر بگیریم، پس از خروج این دروازه بان در دقیقه 63 دیدار برابر اروگوئه که به دلیل کمردرد رخ داد، کی روش به دنبال جانشینی مطمئن برای او بود.

27 دقیقه تماشای عملکرد عابدزاده و 90 دقیقه حسینی که روز بسیار خوبی را مقابل سنگال پشت سر گذاشت، شاید این جمع بندی را برای کی روش ایجاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد آخرین فیفادی برای ایران و کی روش

دستاورد آخرین فیفادی برای ایران و کی روش