مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:122022-09-28اقتصادي

تاکید خاندوزی بر واگذاری اموال مازاد بانک ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیأت مدیره پنج بانک ملی، سپه، تجارت، صادرات و ملت، با حضور در محل وزارت اقتصاد، - گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال 1400 و شش ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیأت مدیره پنج بانک ملی، سپه، تجارت، صادرات و ملت، با حضور در محل وزارت اقتصاد، طی جلساتی جداگانه، گزارش عملکرد خود در این خصوص را به سید احسان خاندوزی ارائه کردند.

بنابر این گزارش، در این جلسات، گزارش اقدامات و آمار عملکرد بانک هایی مذکور در خصوص واگذاری املاک و سهام آن ها در محدوده زمانی یک ساله شروع بکار دولت سیزدهم و نیز برنامه زمان بندی فروش این املاک تا پایان سال 1401 ارائه شد.

این گزارش حاکی است، موانع و چالش های پیش روی فروش املاک مازاد ، وجود برخی ابهامات در نحوه ارزیابی املاک توسط کارشناسان رسمی دادگستری یا قوه قضاییه ، بررسی امکان بازسازی، تغییر کاربری و هر گونه تغییر به منظور تسهیل در فروش املاک و… نیز از جمله برخی درخواست ها و موارد مطروحه هیأت مدیره در گزارش پنج بانک دولتی مذکور به وزیر اقتصاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خاندوزی بر واگذاری اموال مازاد بانک ها

تاکید خاندوزی بر واگذاری اموال مازاد بانک ها