مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 15:222022-09-28اجتماعي

یاوری: خرد کردن و توزیع امکانات راهکار کیفی سازی مدارس سمپاد نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، الهام یاوری در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت پیوست های فرهنگی گفت: برنامه های گسترده ای در خصوص فعالیت های فرهنگی و تربیتی در مدارس سمپاد در حال برگزاری است و دانش آموزان این حوزه بیشترین مقام ها را در حوزه های فرهنگی .

- رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در جمع مدیران آموزش وپرورش استان گلستان گفت: مدارس سمپاد ظرفیت لازم برای پیاده کردن تعلیم و تربیت تمام ساحتی را دارا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، الهام یاوری در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت پیوست های فرهنگی گفت: برنامه های گسترده ای در خصوص فعالیت های فرهنگی و تربیتی در مدارس سمپاد در حال برگزاری است و دانش آموزان این حوزه بیشترین مقام ها را در حوزه های فرهنگی و تربیتی به دست آورده اند که این تعداد 6 برابر سایر مدارس است.

وی بر ضرورت کیفی سازی مدارس سمپاد تاکید کرد و افزود: خرد کردن و توزیع امکانات چاره کار نیست و باید منابع و امکانات به صورت متمرکز تجمیع شود.

رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان بیان کرد: مدارس سمپاد همواره ظرفیت لازم را برای پیاده کردن تعلیم و تربیت تمام ساحتی و مطرح شدن به عنوان مدارس الگو در تراز سند تحول بنیادین را دارا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوری: خرد کردن و توزیع امکانات راهکار کیفی سازی مدارس سمپاد نیست

یاوری: خرد کردن و توزیع امکانات راهکار کیفی سازی مدارس سمپاد نیست