مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-28حوادث

52 درصد خودروهای توقیفی مواد مخدر بوشهر تعیین تکلیف شدند


رییس کل دادگستری استان بوشهر از تعیین تکلیف بیش از 52 درصد خودروهای توقیفی یا ضبط شده در خصوص پرونده های مواد مخدر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی جمادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر استان بوشهر، در اسرع وقت صورت می‎ گیرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اموال توقیفی ناشی از جرم، یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی بر عهده دستگاه قضایی گذاشته شده است، گفت: در تیرماه سال جاری از تعداد 16 دستگاه خودروهای توقیفی و ضبط شده، 9 دستگاه تعیین تکلیف و به مالکان استرداد شد که بر این اساس بیش از 52درصد وسایل نقلیه توقیفی استان تعیین تکلیف شده اند.

جمادی همچنین با اشاره به تعیین تکلیف نشدن اموال توقیفی در گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی و یا در هر مرحله از رسیدگی می ‎تواند موجب تضییع حقوق دولت و بیت المال یا مردم شود، افزود: لذا باید تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یا اموال توقیفی در اولویت بوده و در اولین فرصت تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد خودروهای توقیفی مواد مخدر بوشهر تعیین تکلیف شدند

52 درصد خودروهای توقیفی مواد مخدر بوشهر تعیین تکلیف شدند