مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:072022-09-28سياسي

برگزاری همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس


همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس به همت بسیج زنان ناحیه ویژه ناحیه مقاومت بسیج زاهدان هم زمان با هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همایش تبیین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان در این همایش اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت یاران اسلامی را تشکیل می دهند و میزان تاثیر جامعه بانوان و زنان در جوامع اسلامی بسیار بیشتر از جمعیت پنجاه درصد است.

محمدرضا نخعی افزود: مادران 2 شهیدی 8 هزار و 188 نفر، یک مادر دو فرزند خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کرده، مادران سه شهیدی 631 نفر، مادران چهار شهیدی 82 مادر، پنج شهیدی 21 مادر، مادران 6 شهیدی 6 مادر، 7 شهیدی یک مادر، هشت شهیدی یک مادر و نه شهیدی دو مادر و این دو مادری که نه شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با تاسی از حضرت زینب (س) در دشت کربلا حماسه بزرگی را رقم زدند گفت: یک انسان چقدر باید بزرگ باشد که 9 فرزند خود را برای دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کند و اعتقاد راسخی می خواهد که بعد از شهادت اولین، دومین و سومین و به ترتیب لباس رزم برای دفاع از میهن و نظام می پوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس

برگزاری همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس