مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:422022-09-28فناوري

واقعیت هایی درباره هشتگ مهسا امینی/ این صدای مردم ایران نیست!


این تعداد بازدید، پسند و ریتوییت در یک بازه زمانی کوتاه وقتی که داخل کشور دسترسی نیست، یعنی این صدای ارتش سایبری منافقین در آلبانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، برنامه فرامتن شبکه افق سیما روز گذشته 5 مهرماه با حضور علیرضا آل داوود، پژوهشگر فضای مجازی و رسانه به بررسی دلائل انتشار میلیونی هشتگ مهسا امینی در شبکه اجتماعی توییتر پرداخت.

  آل داوود در برنامه فرامتن ضمن اشاره به تفاوت های موجود میان واکنش کاربران فضای نسبت به سال های گذشته گفت: تفاوتی که این بار در شبکه های اجتماعی در مقایسه با سال های 88، 96 و 98 می بینیم رباتیک بودن فعالیت منافقین، سلطنت طلبان و فریب خوردگان داخلی است.

وقتی یک عملیات سایبری به عنوان یک عملیات شناختی در شبکه های اجتماعی مطرح می شود، با سامانه های داده کاوی معتبر جهانی بررسی می شود.

وی در رابطه با جزییات آمار توییت های منتشر شده نیز افزود: نزدیک به 450 هزار مخاطب در حدود 70 میلیون محتوا و توییت، در توییتر منتشر کرده اند.

یعنی به طور میانگین هر اکانت کاربری حدود 165 توییت منتشر کرده است.

در حالی که در چند روز گذشته اینترنت محدودیت هایی در داخل کشورمان داشت و دسترسی به توییتر و وی پی ان ها نبود، این تعداد بازدید از داخل کشور ما نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت هایی درباره هشتگ مهسا امینی/ این صدای مردم ایران نیست!

واقعیت هایی درباره هشتگ مهسا امینی/ این صدای مردم ایران نیست!