مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:372022-09-28اجتماعي

آموزش و پرورش کرمانشاه به دنبال تربیت چند ساحتی دانش آموزان است


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی 1402-1401 رویکرد تربیت چند ساحتی و آموزش حداقل یک مهارت برای دانش آموزان را در دست اجرا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، چون تنها آموزش درس و انتقال متون کتب درسی مدنظر نیست، بلکه بحث مسائل تربیتی و پرورشی مهم است.

آموزش به عنوان ابزاری در خدمت تربیت محسوب می شود.

وی مهمترین هدف آموزش و پروش در سال تحصیلی جدید، گفت: در سال 1402-1401 رویکرد تربیت چند ساحتی و آموزش حداقل یک مهارت برای دانش آموزان را در دست اجرا داریم.

براساس سند تحول بنیادی آموزش پرورش باید دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم و آن ها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که ان شاءالله مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای رسیدن این هدف دانش آموز باید چند جانبه رشد کند به عنوان مثال باید در ساحت زیستی و بدنی، اعتقادی، علمی، فرهنگی، اقتصادی رشد کند.

وی افزود: در این راه نیاز به همکاری اولیا دانش آموزان داریم باید ارتباط اولیا مدرسه و دانش آموز تنگا تنگ باشد نظرات خود را در راستای تربیت خوب بچه ها همسو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش کرمانشاه به دنبال تربیت چند ساحتی دانش آموزان است

آموزش و پرورش کرمانشاه به دنبال تربیت چند ساحتی دانش آموزان است