مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:322022-09-28اجتماعي

توزیع 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم قزوین


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم استان قزوین توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی فر اظهار کرد: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس های درس با عنوان دانش آموزی است.

وی افزود: یکی از وظایف و برنامه های این سازمان بهره گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش سایر دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین تصریح کرد: با کمک مسئولان آموزش و پرورش ، کمیته امداد حضرت امام(ره)، مدیران مدارس و بهزیستی، دانش آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی شده و در بانک اطلاعاتی قرار می گیرند.

  این مقام مسئول ادامه داد: به لطف خدا، کمک های جمع آوری شده از خیرین و با همکاری اداره آموزش و پرورش 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و سایر اقلام آموزشی آماده شد که در مرحله اول تعداد 2 هزار بسته به ارزش یک میلیارد تومان در شهریور ماه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

رسولی فر بیان کرد: در کنار بسته های لوازم التحریر، 250 دست لباس مدرسه هم برای دانش آموزان نیازمند تهیه و در قالب طرح همکلاسی مهربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم قزوین

توزیع 3500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم قزوین