مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:072022-09-28دانش

آغاز به کار همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بیست وسومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی با حضور 400 دانشجو از ایران و کشورهای خارجی در سالن ولایت اردبیل آغاز به کار کرد.

در این مراسم، فرهاد پورفرضی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه این کنگره به مدت 4 روز در اردبیل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای دبیرخانه بیست وسومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی، یک هزار و 894 مقاله از دانشجویان داخلی و خارجی ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه مقالات طی 4 دوره، داوری شدند افزود: 260 نفر، داوری مقالات را به عهده داشتند که بعد از داوری 717 مقاله جهت ارائه به صورت سخنرانی، پوستر و ای پوستر توسط دانشجویان انتخاب شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تصریح کرد: در کنار دانشجویان ایرانی، دانشجویانی از 4 کشور ازبکستان، جمهوری آذربایجان، بحرین و فنلاند نیز در این کنگره حضور دارند.

پورفرضی با اشاره به اینکه تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره یک ونیم برابر افزایش داشته است، بیان کرد: اهداف اصلی از برگزاری کنگره ارتقای رشد و توسعه علمی کشور در حوزه بهداشت، درمان و سلامت است؛ همچنین ایجاد تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در اردبیل

آغاز به کار همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی در اردبیل