مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:472022-09-28سياسي

برخورد جدی با اغتشاشگران مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی از قوه قضاییه است


مسئول بسیج دانشجویی شهید شمسی پور گفت: بانیان اغتشاشات اخیر که به اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب رساندند باید مورد مواخذه قرار گیرند و مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی از قوه قضاییه برخورد جدی با اغتشاشگران است.

- میلاد قربانخانی مسئول باشند، به مملکت آسیبی نمی رسد و تجلی عینی این موضوع در تجمع امت رسول الله بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد.

این فعال دانشجویی بااشاره به حضور فعالیت دانشجویان انقلابی در تبیین مسایل، اظهار داشت: در حوادث اخیر دانشجویان انقلابی تلاش کردند مواضع خود و دشمن را در دانشگاه تبیین کنند، موذن جامعه باشند و با حضور فعال و گسترده در عرصه دانشگاه در برابر منافقین و عناصر خود فروخته داخلی ایستادگی کنند.

وی افزود: هر چند برخی از دانشجویان فریب خورده، نقش پیاده نظام دشمن را داشتند و با لیدرهای آموزش دیده ای که عموما از بیرون دانشگاه ها به درون نفوذ می کردند هم صدا می شدند ولی خوشبختانه با حضور به موقع دانشجویان بیدار و انقلابی اجازه سواستفاده و ایجاد آشوب در دانشگاه را به این افراد ندادیم.

قربانخانی عنوان کرد: بانیان اغتشاشات اخیر که به اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب رساندند باید مورد مواخذه قرار گیرند، مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی از قوه قضاییه برخورد جدی و با اشد مجازات با این افراد است و پیگیر این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با اغتشاشگران مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی از قوه قضاییه است

برخورد جدی با اغتشاشگران مطالبه اصلی جامعه دانشگاهی از قوه قضاییه است