مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-28اجتماعي

انهدام یک تیم تروریستی 7 نفره در خداآفرین/ تحرکات آن سوی مرزها را رصد می کنیم


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان های مرزی هنگ خداآفرین با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای مرزبانان، اظهار کرد: تمام مرزهای کشور زیر رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و استفاده از تجهیزات نوین  در کنار ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب کشور وجود دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه در مرزهای کشور به شدت برخورد می کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و کوبنده خواهد بود، افزود: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

سردار گودرزی همچنین به عملیات موفق آمیز دیگر مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی، در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق شدند در منطقه آلوده به اشرار و عناصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک تیم تروریستی 7 نفره در خداآفرین/ تحرکات آن سوی مرزها را رصد می کنیم

انهدام یک تیم تروریستی 7 نفره در خداآفرین/ تحرکات آن سوی مرزها را رصد می کنیم