مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-28اقتصادي

امنیت غذایی کشور با غنی سازی خاک تامین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید دنیایی داریان عضو هیات مدیره شرکت تولیدات ریزجلبکی پارسیان با اشاره به این که برای سنتز و انتقال مواد مغذی در گیاه لازم است تا غنی سازی صورت گیرد، - افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی به وسیله غنی سازی کود های مورد نیاز صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید دنیایی داریان عضو هیات مدیره شرکت تولیدات ریزجلبکی پارسیان با اشاره به این که برای سنتز و انتقال مواد مغذی در گیاه لازم است تا غنی سازی صورت گیرد، گفت: غنی سازی خاک در رفع آثار سو عدم تعادل بعضی از عناصر غذایی گیاه در خاک عمل می کند و در تنظیم فعالیت جذب آب موثر است.

افزایش مقاومت گیاهانپتاسیم مقاومت گیاهان را در برابر کم آبی و خطرات سرما زدگی افزایش می دهد، کیفیت و خاصیت انبارداری را کنترل و عمل فتوسنتز را تشدید می کند.

جلبک ها اولین زنجیره غذایی و مغذی ترین منبع غذای موجود در جهان هستند، جلبک ها حاوی بیشترین و قابل جذب ترین پروتیین گیاهی که تمامی مواد شیمیایی قوی موثر یک گیاه مثل بتاکاروتن را داراست، به طوری که بتاکاروتن حاصل از آن ها تا 10 برابر بیشتر از بتاکاروتن معمولی در مقابل سرطان موثر و برای بدن سودمند هستند و غنی سازی از این طریق صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی کشور با غنی سازی خاک تامین شد

امنیت غذایی کشور با غنی سازی خاک تامین شد