مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:172022-09-28سياسي

دفاتر بسیج در دانشگاه علم و صنعت: هدف اغتشاش گران اصل نظام و شعائر دینی نشانه بود


بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه ای مشترک درباره حوادث اخیر تاکید کردند: آشوب ها و اغتشاشات اخیر به بهانه و با اسم رمز مهسا امینی صورت گرفت و هدف اصل نظام اسلامی و شعائر دینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و با صدور بیانیه ای نسبت به حوادث اخیر دانشگاه های کشور واکنش نشان دادند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: وَلَن تَرضَی عَنکَ ٱلیَهُودُ وَ لَا ٱلنَّصَرَی حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم، قُل إِنَّ هُدَی ٱللَّهِ هُوَ ٱلهُدَی (بقره؛ 120) در پی درگذشت مهسا امینی، کشور دچار تحرکات و آشوب هایی شد که آرامش و امنیت از قاطبه مردم در محل کسب و زندگی به طور عام، و نیز دانشجویان در محل تحصیل و تحقیق به طور خاص، سلب شد و چند روزی غبار فتنه جدیدی آسمان این مرز و بوم را در نوردید.

در این رابطه تشکل های بسیجی دانشگاه علم و و شعائر دینی از جمله حجاب اسلامی نشانه است و در این راستا، منافقین، سلطنت طلب ها و غربی ها با اجیر ساختن مزدوران چماق به دست، سعی بر اختلال در نظم و نظام کشور و بر هم زدن آرامش و امنیت روانی و اخلاقی جامعه نمودند.

این هسته کوچک داعش مآب در چند شب و روز گذشته از هیچ هتک حرمتی همچون آتش زدن قرآن مجید، آتش زدن مساجد و اماکن متبرکه، حمله به پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر بسیج در دانشگاه علم و صنعت: هدف اغتشاش گران اصل نظام و شعائر دینی نشانه بود

دفاتر بسیج در دانشگاه علم و صنعت: هدف اغتشاش گران اصل نظام و شعائر دینی نشانه بود