مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:372022-09-28دانش

سرامیک نسوز صنعتی «ایران ساخت» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناهید چگینی عضو هیات مدیره شرکت اوارپلاست کومش با اشاره به این که سرامیک نسوز صنعتی در صنایع مختلف پیشرفته به کار می رود، - سرامیک های نسوز از موادی ساخته شده اند که قابلیت تحمل دمای بسیار بالا دارند و در محیط هایی با دمای زیاد می توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناهید چگینی عضو هیات مدیره شرکت اوارپلاست کومش با اشاره به این که سرامیک نسوز صنعتی در صنایع مختلف پیشرفته به کار می رود، گفت: استفاده از سرامیک های نسوز در جا هایی که احتمال آتش سوزی یا گرمای زیاد است می تواند بسیار از نظر اقتصادی و ایمنی به صرفه باشد.

استفاده در خودروسازیکاربرد سرامیک نسوز صنعتی در صنایع خودروسازی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنعت چوب و مبلمان، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نساجی و صنایع برق، الکترونیک، و مخابرات است.

سرامیکی نسوز دارای بسیاری از قابلیت های دیگر مانند مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و خوردگی، عایق حرارتی بالا و مقاومت مکانیکی، انبساط حرارتی کم و مقاومت در برابر سایش فوق العاده نیز هستند.

جدای از درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر نفوذ ناپذیری مواد شیمیایی که از اصلی ترین خصوصیات نسوز است، سرامیک های نسوز قادر هستند در برابر ترکیبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرامیک نسوز صنعتی «ایران ساخت» شد

سرامیک نسوز صنعتی «ایران ساخت» شد