مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:322022-09-28سياسي

آرامش کامل بر استان کرمان حاکم است


تمامی اغتشاشات و ناآرامی هایی که در روزهای گذشته در برخی از مناطق اتفاق افتاد، با همت نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی مدیریت شده و اکنون آرامش کامل بر استان کرمان حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ضمن تقدیر از مردم استان کرمان که از روزهای نخستین این اغتشاشات، خط و راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، اظهار کرد: مردم بصیر، فهیم انقلابی استان کرمان نه تنها از این حرکت ها حمایت نکردند بلکه علیه اغتشاشگران و کسانی که امنیت عمومی را مختل کرده بودند، پای کار آمدند و ضمن مقابله با این افراد، از مواضع نظام و انقلاب دفاع کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که مردم اولین نقش را در جمع آوری اغتشاشات اخیر بر عهده داشته اند، تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر تعدادی افراد در مرکز استان و در برخی از شهرستان ها دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شده اند که تفکیک اولیه درباره آنها صورت گرفته است.

نماینده عالی نداشته باشند و یا در مسائل مشابه قبلی دخالت نداشته باشند، تدبیر قضایی درباره آنها؛ ارشاد، هدایت، راهنمایی واخذ تعهد است.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: لیدرها و کسانی که جایی را تخریب کرده اند علاوه بر اینکه باید خسارت های وارده را جبران کنند، در مراجع قضایی از جنبه عمومی نیز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش کامل بر استان کرمان حاکم است

آرامش کامل بر استان کرمان حاکم است