مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:322022-09-28سياسي

گزارش دوهان؛ سند جنایت حقوق بشری مدعیان دروغین علیه ایران


نقشه های کشورهای تحریم کننده ایران به سرکردگی آمریکا برای انحراف افکار عمومی از نقض حقوق بشر در ایران از طریق ابزار تحریم با گزارش آلنا دوهان نقش بر آب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، پنجاه و یکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل روز 12 سپتامبر (21 شهریور) کار خود را آغاز کرد و تا 7 اکتبر (15 مهر) ادامه خواهد داشت.

گذشته از محورها و موضوعات مختلف مورد بررسی در این دوره از نشست های شورای حقوق بشر، گزارش سفر آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در موضوع تاثیر اقدام های قهری یکجانبه بر بهره مندی از حقوق بشر به ایران از وجوه مختلفی دارای اهمیت است.

دوهان در اردیبهشت ماه سال جاری به ایران به عنوان چهارمین سوژه کاری خود سفر کرد تا تاثیرات منفی تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را از بعد حقوق بشری مورد بررسی قرار دهد.

سفر 11 روزه دوهان به ایران و بررسی آثار تحریم های یکجانبه بر این کشور به انتشار دو گزارش منجر شد؛ گزارش اولیه و گزارش رسمی اخیرا ارائه شده به شورای حقوق بشر سازمان ملل.

دوهان در گزارش خود در بررسی تحریم ها علیه ایران وجوه مختلفی را مورد بررسی قرار داده است.

گستردگی تحریم ها و کشورهای تحریم کننده ایران دوهان در گزارش خود در بررسی تحریم ها علیه ایران وجوه مختلفی را مورد بررسی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دوهان؛ سند جنایت حقوق بشری مدعیان دروغین علیه ایران

گزارش دوهان؛ سند جنایت حقوق بشری مدعیان دروغین علیه ایران