مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-28اقتصادي

افزایش 40 درصدی شهریه پیش دبستانی ها


البته این مسئله به دلیل زیرساخت هایی قانونی است که برای مسئله وجود دارد و اگر اعتبارات این حوزه افزایش یابد، طبیعتا به صورت پلکانی سهم خانواده ها در تامین هزینه ها کمتر خواهد شد.

- رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: اجباری شدن پیش دبستانی به این معناست که دولت باید تا حد زیادی هزینه های این دوره را تامین کند و این کار حداقل الان در دستور کار نیست.

مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در گفت وگو با ایلنا در رابطه با تعیین شهریه پیش دبستانی ها و معیارهایی که برای این شهریه در نظر گرفته می شود و تغییرات احتمالی و رصد آن توضیح داد: مجموعه خدماتی که برای کودکان زیر هفت سال داریم که با عنوان آموزش پیش از دبستان شناخته می شود، از بعد تولد تا 6 سال تمام یعنی قبل از ورود به مدرسه را در برمی گیرد و ساماندهی و مدیریت آن برعهده سازمان جدیدی تحت عنوان سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که زیر مجموعه آموزش و پرورش قرار دارد.

ماموریت آن اما محدود به آموزش و پرورش نیست و سازمانی ملی است و گستره فعالیت آن علاوه بر کودکستان ها یعنی مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و هر مجموعه دیگری که در حوزه تربیتی این سنین کار می کند، توانمندسازی خانواده ها و ساماندهی اکوسیستم کودکی را هم در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی شهریه پیش دبستانی ها

افزایش 40 درصدی شهریه پیش دبستانی ها