مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-28اقتصادي

خیرین یزدی 8 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر سلمانی پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت اجرای  پویش شور عاطفه ها در این استان، اظهار کرد: مرحله دوم شور عاطفه ها از اول تا 15مهرماه در مدارس برگزار و کمک های جمع آوری شده توسط مدیران مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می شود.

وی افزود: از مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده توسط ادارات و مراکز نیکوکاری محلات حدود 400 میلیون تومان نقدی و 7 میلیارد و 700 میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به افزایش 23 درصدی کمک های مردمی نسبت به سال گذشته در پویش شور عاطفه ها گفت: مردم خیر و نیکوکار یزدی برای کمک نقدی می توانند از طریق شماره کارت 6037998136777777 به نام کمیته امداد یزد و یا شماره گیری کد دستوری #035*8877* تلفن همراه اقدام کنند و برای کمک غیر نقدی به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کنند.

سلمانی تصریح کرد: تاکنون تمامی کمک های جمع آوری شده در سطح استان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و کمک های جدید مردمی نیز در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین یزدی 8 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند

خیرین یزدی 8 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند