مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-28سياسي

ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است


رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی اکبر بسطامی با عرض تاسف و تاثر فراوان از حادثه پیش آمده و اغتشاشات اخیر، با ابراز همدردی با امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا، مجروحان، آسیب دیدگان و متوفیان این حوادث، اظهار کرد: این حوادث دل ملت شریف ایران را رنجور ساخت.

وی تصریح کرد: حادثه بسیار تلخ و ناگواری رخ داد و تمام ملت عزیز ایران را متاثر ساخت که امیدوارم با پیگیری مجدانه مسئولان امر به زوایای مختلف موضوع رسیدگی و شفاف سازی شود تا مردم عزیز به درستی در جریان امر قرار گیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی که همواره خالصانه در کنار مردم هستند، یادآور شد: فتنه انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان دهنده عمق کینه توزی و دشمنی مخالفان و معاندان نظام است و می طلبد تا با روشنگری و جهاد تبیین و مردمی سازی امنیت کشور مدعیان دموکراسی و حقوق بشر که با خشن ترین رفتار ددمنشانه خود به جان، مال، دین و امنیت مردم تعرض داشتند رسوا و نابود گردند.

بسطامی توطئه های دشمنان در ایجاد شکاف بین مردم و نظام را بی اثر خواند و تصریح کرد: دشمن مانند رویه همیشگی خود به دنبال موج سواری و التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور بود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است

ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است