مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-28بين الملل

در دست ساخت بودن 32 پروژه راه روستایی در آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعال بودن 32 پروژه ساخت راه روستایی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعال بودن 32 پروژه ساخت راه روستایی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها در شهرستان های ارومیه، اشنویه، خوی، چایپاره، شوط، چالدران، پلدشت، سلماس، تکاب و پیرانشهر با هدف تسهیل و ایمن سازی ترددهای جاده ای اجرایی می شود.

وی گفت: پروژه احداث و بهسازی محورهای روستایی مذکور به طول نزدیک به 150 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که عملیات اجرایی آنها به صورت فعال درحال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد : درصد پیشرفت پروژه های راه روستایی فعال در سطح استان از 20 تا 100 درصد متفاوت بوده و تاکنون بطور متوسط بالغ بر 81 درصد پروژه های ابلاغ شده آسفالت شده است.

آرامون بهسازی و آسفالت راههای روستایی چهارطاق در تکاب ، وزنه در نقده ، عرفات و قرمزی داش در چالدران ، همت آباد در سلماس ، هوبه کوخان در میاندوآب ، قیزقاپان در پیرانشهر ، کرد کندی در شاهین دژ ، ایشکه سو در شوط ، بیزنده و یاریم قیه در خوی و کانی میران در ارومیه را از مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست ساخت بودن 32 پروژه راه روستایی در آذربایجان غربی

در دست ساخت بودن 32 پروژه راه روستایی در آذربایجان غربی