مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-28دانش

پیگیری رییس دانشگاه شریف برای آزادی دانشجویان بازداشتی


رییس دانشگاه شریف تاکید کرد که از لحظه شنیدن خبر احضار و نگهداشت چهار دانشجوی این دانشگاه مصرانه، با جدیت و تعامل سازنده به دنبال بازگشت آن ها به آغوش خانواده و دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف خطاب به دانشجویان درباره اتفاقات اخیر در پیامی تاکید کرد: همچنان که پیگیر آزادی آن هفت فرزندم بعد از تجمع روز شنبه و دستگیری شان بودم، از لحظه شنیدن خبر احضار و نگهداشت این چهار عزیز دانشجو نیز مصرانه، با جدیت و تعامل سازنده به دنبال بازگشت آن ها به آغوش خانواده و دانشگاه هستم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:  دانشجویان و فرزندان عزیزم در دانشگاه صنعتی شریف سلام و درود بر تک تک شما با آرزوی سلامتی و دلخوشی، مایل هستم به مناسبت اتفاقات روزهای اخیر دانشگاه، چند سطری با شما درد دل کنم.

از اعماق جان معتقدم بایستی محیط علمی ـ فرهنگی دانشگاه، علمی و فرهنگی بماند و مسائل درون دانشگاه، توسط نهادهای درون دانشگاهی و در درون این محیط حل و فصل شوند.

اگر اختلافی در رای و اندیشه وجود دارد، چه محیطی بهتر و مستعدتر از دانشگاه برای تضارب آراء و آزاداندیشی؟ چنین اختلاف نظرهایی لازمه محیط دانشجویی و نشان از حیات و پویایی دانشگاه و دانشجویان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رییس دانشگاه شریف برای آزادی دانشجویان بازداشتی

پیگیری رییس دانشگاه شریف برای آزادی دانشجویان بازداشتی