مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 10:222022-09-28اجتماعي

افتتاح مرکز درمان و تیمار حیات وحش به زودی در چالوس


رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ساختمان مرکز درمان و تیمار حیات وحش در چالوس درحال راه اندازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کوروس ربیعی رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در بازدید از مرکز درمان و تیمار حیات وحش در سمسکنده  با بیان اینکهه این مرکز تجهیز و راه اندازی شد تا بتواند از شرق استان تا آمل را تحت پوشش قرار دهد، اظهار کرد: همچنین ساختمان مرکز درمان و تیمار حیات وحش در چالوس درحال راه اندازی است، افزود: تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و به محض راه اندازی این مرکز آماده می شود و قرار است این مرکز از نور تا رامسر را زیر پوشش قرار دهد.

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: ایجاد کلینیک درمانی حیات وحش در شرق و غرب مازندران احساس می شود.

ربیعی تصریح کرد: حتی اگر حیوانی امکان بازگشت به طبیعت را نداشته باشد موظف هستیم درد و رنج حیات وحش را کم کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت خرس در آمل، تصریح کرد: متاسفانه این حیوان همزمان مورد اصابت ساچمه و چهارپاره قرار گرفت که  از ناحیه پا و کمر دچار آسیب شد و قادر به حرکت نبود.

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یادآور شد: یک هفته از این حیوان نگهداری کردیم پس از انجام آزمایش ها برای تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز درمان و تیمار حیات وحش به زودی در چالوس

افتتاح مرکز درمان و تیمار حیات وحش به زودی در چالوس