مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 10:122022-09-28اقتصادي

واریز 265 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب دستگاه های آذربایجان شرقی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: از 1230 میلیارد تومان اعتباری که به پروژه های سفر اختصاص پیدا کرده نزدیک به 265 میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب دستگاه ها واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رقم یک هزار و 143 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان ابلاغ شده که بین دستگاه های اجرایی توزیع کردیم و و موافقتنامه های اعتبارات هزینه ای هم به سرانجام رسیده است.

وی افزود: اعتبارات توزیع نشده مربوط به یک درصد سهم پژوهش هم وجود دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آپفن ابلاغ و موافقتنامه های مربوطه انجام خواهد شد.

فرشکاران مبلغ اعتبار ابلاغی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در مرحله اول یک هزار و 175 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان استان به تعداد 259 نفر 55 میلیارد تومان برآورد شده ولی در مرحله اول اعتباری که اختصاص یافته 11 میلیارد تومان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: این اعتبارات با توجه به اولویت بازنشستگان بر اساس تاریخ بازنشستگی توزیع شده و به تعداد 18 دستگاه اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشسته ها برای پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 265 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب دستگاه های آذربایجان شرقی

واریز 265 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب دستگاه های آذربایجان شرقی