مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-28دانش

پیگیری های دانشگاه تهران در خصوص وضعیت دانشجویان بازداشتی تشریح شد


وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراضات اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه با حاکم شدن جو تنش و هیجانات کاذب توسط برخی عناصر خارجی و داخلی در سطح جامعه، - معاون دانشجویی دانشگاه تهران اقدامات دانشگاه در خصوص پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی در اتفاقات اخیر را تشریح کرد.

وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراضات اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه با حاکم شدن جو تنش و هیجانات کاذب توسط برخی عناصر خارجی و داخلی در سطح جامعه، تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در فضا های اطراف و بیرون از دانشگاه بازداشت شدند.

 وجهی افزود: دانشگاه تهران با دقت و جدیت موضوع بازداشت دانشجویان خود را از ابتدا مورد پیگیری قرار داد و ارتباطات موثری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهاد های مرتبط، تشکل های دانشجویی و خانواده های دانشجویان یادشده برقرار شد.

همچنین به پیشنهاد بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، کمیته ای برای پیگیری وضعیت این دانشجویان تشکیل شد.

وی در ادامه از آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران خبر داد و تاکید کرد: هدف و تلاش دانشگاه تهران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و این است که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های دانشگاه تهران در خصوص وضعیت دانشجویان بازداشتی تشریح شد

پیگیری های دانشگاه تهران در خصوص وضعیت دانشجویان بازداشتی تشریح شد