مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-28اقتصادي

تأمین برخی از قطعات مترو و اتوبوس توسط شهرداری تهران در بورس کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی علیرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر درباره خرید و فروش در بورس کالا توسط شهرداری تهران اظهار داشت: - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر از تأمین برخی از قطعات مورد نیاز مترو و اتوبوس در بورس کالا توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی علیرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر درباره خرید و فروش در بورس کالا توسط شهرداری تهران اظهار داشت: علاوه بر عرضه املاک در شهرداری تهران در بورس کالا که با موفقیت های خوبی همراه بود، قرار است لوازم یدکی خودرو و برخی از قطعات مترو و اتوبوس نیز از طریق بورس کالا انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش گل و گیاه، تابلو های زیباسازی و ضایعات آهن نیز از دیگر موضوعات مورد توجه برای خرید و فروش در بورس کالا است، گفت: خرید و فروش در بورس کالا علاوه بر شفافیت ها سبب 30 درصد صرفه جویی در منابع شهرداری تهران شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد رقابت سالم از دیگر مزایای انجام خرید و فروش در بورس کالا است که مورد توجه شهرداری تهران قرار گرفته و برنامه های گسترده ای در این راستا مدنظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین برخی از قطعات مترو و اتوبوس توسط شهرداری تهران در بورس کالا

تأمین برخی از قطعات مترو و اتوبوس توسط شهرداری تهران در بورس کالا