مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:472022-09-28سياسي

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی منصوب شد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی ابوالفضل نوفرستی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ابوالفضل نوفرستی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی منصوب شد.

در متن حکم قاضی زاده هاشمی خطاب به ابوالفضل نوفرستی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی منصوب می شوید.

در این راستا انتظار می رود با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره مندی از ظرفیت های تخصصی موجود در بنیاد و استان و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم اداره کل، زمینه تحقق سیاست های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران را در چارچوب اولویت های ذیل فراهم کنید.

در این حکم بر اولویت هایی مانند اعتلا، ترویج و تحکیم ارزش ها و باورهای فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه؛ حفظ و ترویج آثار، ارزش ها، حماسه ها و تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایجاد، توسعه و نگهداری موزه ها، یادمان ها، نمادها و نشان های جهاد، مقاومت و ایثار و ساماندهی گلزار شهدا؛ التزام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی منصوب شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی منصوب شد